20110106

God morgon!

Är ledig idag (tror jag ska jobba inatt, men vet inte än) så idag tänkte jag försöka förbereda lite inför helgen, alltså städa bort massa skit, tvätta, färga håret? mm.

Så de är ungefär vad jag tänkt att göra idag och kanske följa med mamma på gymmet en sväng, om jag inte ska jobba då, för då blire lite drygt. 

Ja och färga håret, alltså jag vet inte om jag ska färga håret mörkbrunt igen eller om jag ska göra "blonda" slingor i ? Men jag har ju brun färg och ingen blond så egentligen blir de väl lätt ;) Men ska nog dra mig upp på ica idag och kolla om dom har blond färg och testa och blir de fult så färgar jag över. Ja så får de bli.

Ja och sen fick jag en glad nyhet igår, Sofie & Anna, kommer i helgen :D Fan va kul! Hoppas bara att de inte kommer något imellan så de inte kan komma, men de har iaf sagt att de ska komma, sen kommer ju pojkarna då, dvs, Micke, Simon, Christian och dom andra, kuuuuligt! :D

Men nej nu måste jag sätta igång med dagens syssler annars kommer jag att sitta här hela dagen, som vanligt dvs.. :D


 


Jag på nytorp :) Saknar de blonda lite!


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0