Bilder

Kaster in lite bilder bara för att jag är jag ;) och för att jag är så seg med att lägga in bilder :)


Tilo busar i snön, eller drunkar kanske man kan säga ? ;)


Min "inredning" assnygga körsbärsblommor med ledlampa i :)


Jag på julafton


Min advendsljusstake :)


JUlgrana och klapparna :D


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jonna

Tilo är verkligen superfin :) hoppas allt är bra med dig Jenniepennie :p och att du trivs bra i nya lägenheten :)

2011-01-12 @ 20:18:51
URL: http://jonnalund.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Men du har ju en så sjukt söt hund! :)



SV: Visst är det gulligt, och nödvändigt, då jag har en enormt frysen hund! :P



Är Tilo frysen av sej? Han ser då inte ut att vara rädd för snön iallafall. ;P

2011-01-12 @ 21:55:47
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0