I moving on!

Varit till Ljusdal med mamma idag, kikade runt lite men hittade dock inte så mkt mer än lite mat, disktrasor och en låda att ha smör i ;p Bra de.

Annars då? Jo de knallar på, med myrsteg och jag försöker göra mitt bästa för att orka med vardagen och att finns här.. De är jobbigt, jobbigt som fan men vad kan jag göra åt saken då? Nej precis inte mkt faktiskt.

Måste erkänna att de är jäkligt skönt att vara lite ledig just nu, samtidigt som jag älskar att jobba de ska jag inte undvika att säga för att få "fel" person som läser detta, men just nu har jag lite annat att tänka på faktiskt. Ja, så är de..

Imorgon ska jag inte göra mkt, tänkte försöka få någon ordning här då de ser ut som ett bombnedslag utan dess like, eller ne nu överdriver jag men de är iaf grejer överallt och ja, så ska försöka få lite ordning.

Usch va jobbigt de är att inte ha någon att prata med mitt upp i allt, samtidigt som jag inte nå gärna vill prata om de heller. Känns liksom som att ingen kommer förstå ändå, för ingen känner som jag känner..


Men jaja, ska göra lite mat nu och sen ska jag lägga mig i soffan och slöa!


Mina kommentarer ♥
Postat av: JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

NU ÄR VINNAREN AV TANDBLEKNINGEN UTSEDD, TITTA IN OCH SE OM DET BLEV DU? :)

OM INTE SÅ TACKAR JAG FÖR ATT DU DELTOG!

2011-01-18 @ 21:29:53
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0