Insperation!

Ibland när hela världen känns upp och ner,
då behöver man någon som inspererar en,
någon som ger en hopp och kloka ord.
Någon helt utomstående som är vuxen och erfaren!


Någon som verkligen inspererar mig är min kusin Ullrika.
Hon ger mig råd och tips om allt möjligt och jag tar verkligen till mig,
hon är så kunnig och duktig inom allt & är så himla Klok!
Hon ger mig jättebra tips om jobb/studier/karriär & om hundar,
hon är verkligen grymt bra på hundträning & hundar allmänt.
Jag har fått så himla mycket tips om hundar av henne, som verkligen är bra!
Och nu har jag även fått jättebra tips om utbildningar,
och de har inspererat mig massor, ska verkligen fundera vidare..
Jag önskar att jag kunde åka ner och hälsa på er, de skulle vara så kul.



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0