Kanonkväll!

Hejhopp!

Idag mår jag efter "omständigheterna" bra, haha de var verkligen inte alls de jag hade förväntat mig efter gårdagens hårda tag! ;)

Ja ungefär dehär var de som hände...

Sofie kom, vi åkte på Ica, dock stack Tilo innan så jag fick kuta runt halva kvarteret och jaga han tills jag äntligen fick in han i bilen. Sen snackade vi massa skit och skvallrade som vi är allra bäst på när vi är med varann hihi. Och Sofie är verkligen min bästa vän ever? Vi har kommit varann så himla nära och vi har aldrig bråkat, inte ens tjaffsat och de är väl den enda jag aldrig gjort de med haha.

Aja, sen fixade vi oss så vi blev skitsnygga ;) Sen började vi med tacosen och inväntade grabbarna som kom rätt så fort :) Sen började kvällens drickning :)

De var en sjukt trevligkväll tillsammans med Sofie och Grabbarna, vi sjöng  sing star hela natten och sjöng massa goa gamla låtar :) Massa mys vare! Vi festade fram till 4 på natten sen blev de sovdax (y) Fick även en extra sovgäst här förutom Sofie, skojsigtskojsigt ;)

Ja de var iaf en sjukt kul kväll, lägger in bilder någon annan dag för nu har jag inte tid eftersom Daniels mamma m familj kommer snart :) men släger in  lite cambilder som vi tog iaf :)

Och imorgon ska jag jobba 8-17 på Ica! Wiho!

Imorgon börjar mitt nya liv, de ska bli så himla kul & spännande!








Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0