Less!

Fick frågan, som egentligen var ironi/driv,
men började fundera & drev tillbaka,
men var det egentligen driv från min sida?
Eller menade jag egentligen sanningen?
Ja den frågan är svår att svara på,
just nu är den enkel att svara på.
Jag har funderat på samma sak länge,
väldigt väldigt länge, hur livet skulle vara
om jag inte valt de val jag valt i livet.
Skulle de se bättre ut eller inte..
De är en bra fråga, som jag skulle vilja ha svar på.
Jag vill bara fly, fly ifrån Allt, starta om från början,
helt från början, i ett annat land, alldeles själv.
Vad jag än gör, finns det något att klaga på..
Ibland önskar jag att jag inte valde vägen jag
funderade på att ta, då skulle allt se annolunda ut, allt.
Men de tar nog inte lång tid innan de blir så,
de funkar ju liksom inte, inte sen de där hände.
Vet att det kommer ta samma väg som dedär...

gay!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0