OléOléOlé OLLE!

Städar för fullt, men tog mig en liten paus från städningen, usch förjävla tråkigt.. Men skönt när de är gjort, börjar lukta gott iaf, wiho! Ska väl slänga i mig lite mat + en stor kopp kaffe, sen ta tag i städningen igen, uuusch. Men de blir fan dammigt på en gång, blir galen, räcker de inte med att städa en gång i veckan?! Fast i och för sig var de två veckor sen jag städade sist nu, så kanske behövs ;P

Ja men vi hörs! ;P


Mina kommentarer ♥
Postat av: Jennie ♥

Hejhej!

Hoppas allt är bra med dej! Tänkte bara sno 5 sek av ditt liv - var gärna med i min tävling på bloggen - du kan vinna väggdekor/text till värde av 250 kr! LYCKA TILL!

2011-01-19 @ 15:31:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0