P-stav in my arm!

Ja då var p-staven insatt och de gjorde faktiskt inte de minsta ont, och jag var faktiskt inte så värst nervös förän hon började..

Fick först gå upp 7.00 idag på min lediga dag för att sätta dit emlaplåster på armen, var lite rädd att jag skulle sätta dom fel, men de gjorde jag inte som tur var.. hehe.

9.00 hade jag tid och fick lägga mig på britsen med armen böjd, sen bad hon mig kolla bort och sa ingenting, Då blev jag nervös, var inte alls beredd eller nå på att de skulle sticka till, när hon stack in den eller nått, hon sa ingenting under hela tiden, men de gick bra, de enda hon fråga var om jag kände nå vilket jag gjorde, men de gjorde inte ont liksom, kändes bara konstigt och att hon höll på där.. Så ja jag vet faktiskt inte hur de gick till heller hehe, mer än att kanylen var grymt grov, men ja som sagt kändes de inte bara stack till LITE lite men de var som en mygga om ens de..

Men nu börjar jag bli öm där, klart de när bedövningen börjar släppa, de äckligaste är att man känner den, uuuusch hehe..

Men gud va jäkla skönt att slippa dessa p-piller, tror banemig att jag aldrig mer tänker stoppa ett sånt i min mun om detta funkar bra då dvs..

Ja och sen har jag åkt på nackspärr, mindre kul... Tog lite Voltaren av farfar och smörjde på men de hjälpte inte, tog även 2 alvedon nu och tänkte lägga mig och vila lite, har ju inget att göra idag så kan väl lika gärna slappa då :p



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0