Alone

gud va ensam det är att vara hemma själv,
ångrar mig att jag inte tog jobb i helgen också,
men kan ju inte jobba ihjäl mig heller kanske :/
men vill ha nå att göra, hitta på någonting och dra iväg.
men allt ska hålla mig tillbaka, alltid ska folk tala om
för mig hur jag ska göra, vad jag ska göra och när..
så trött på attalla jämt ska bestämma över mig...
vill bara bort, göra vadfan jag själv vill..
leva livet medans jag lever..
ska någon bestämma för mig vad jag ska göra jämt,
kan jag väl lika gärna gå och dö ?!

ne ge mig angeltävlingen nu, de enda man ser fram emot..
de kommer bli grymt, hoppas jag, annars jävlar blire stryk...

nej nu ska jag duscha och sen ringa pappa och
dra iväg och städa den där jävla kojan...
huj!

Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0