Dag 13 – Den här veckan

Ja denhär veckan har ju inte varit så lång än, men berättar från en vecka bakåt ist då ;)

Onsdag 2/3 - Jobbade på dagis till 13.30, sen åkte jag hem i fivädret, hämtade Tilo och njöt i solen som sken!! :) Fick även hem min dator :D Asus 10 tum, niiice! Nöjd.

Torsdag 3/3 - JObbade på dagis till 13.30, gjorde samma sak som dagen innan, förutom att jag var upp till mitt andra jobb och fick massa jobb :)

Fredag 4/3 - Jobbade på Dagis till 18.45, Sofie kom även dit och gjorde mig sällskap vid 16.00 tiden :) Vi hade 4 kids och de gick bara brao! :) Sen drog vi hem till mig, jag drack ett glas vin, sen la vi oss i sängen och snackade massa skit aand gossip ;) De är vi mkt bra på vi två, my best friend <3

Lördag 5/3 - Skoterträffen i Hamra, åkte dit i Sofies SAAB, jag körde ;) gick jävligt fint alltså ;)  Tilo följde också med, men de blåste utav bara helvete så han fick hoppa in i bilen igen :) Pappa kom även dit, och sen mamma :) Vid 14.00 tiden åkte vi hem, jag, sofie, mamma, daniel och leif käkdade lite mat och sen började vi fixa oss inför kvällen som skulle spenderas i Hamra på puben där :) De blev en lyckad och mindre lyckad kväll, jag hade kul samtidigt som de var jättejobbigt vissa studer, men de som inte dödar härdar brukar de ju säga, så ja..

Söndag 6/3 - BAKIS som fan när jag vakna, spydde x2 (bara) och huvudvärk as hell, så käkade lite frulle och gick jag la mig igen, sov en sväng och drömde mardrömmar igen.. Sen rullade dagen på, Sofie åkte hem framåt kvällningen och även Leif, mamma stannade eftersom hon skulle ha Tilo dagen efter. Natti.

Måndag 7/3 - Jobb, vaknade 05.30 av att mamma sa att jag sovit över (igen) så jag flööög upp och började klä på mig och kollade på klockan och upptäckte att hon sett fel på en timme ... Skulle alltså upp 6.00 och hon trodde klockan var halv 7. Jaja hon är underbar ändå :) Sen for jag och jobba på äldreboendet i loos :) Sen for jag och mammsen till Ljusdal på kvällen, hämtade upp brorsan och käkade lite och sen åkte hon och jobba och jag kikade på tv och sov.

Tisdag 7/3 - Vaknade 8, käkade frulle, ringde bror min eftersom vi planerat att åka in till köpingen och shoppa, fikade lite och fick med mig lite smått och gott hem, dock inte parfymen som jag haft sån jävulsk beslutsångest om, men nu var den ju såklart SLUT, ett tecken på att jag inte ska köpa den? Kanske?! Sen åkte vi ut till mamma igen, men var inte här länge innnan jag fick skjussa in honom igen för han skulle fara hemåt Loos :) Sen flöt kvälla på, kikade på tv och myste med Tilobus :)

Onsdag 8/5 - Ja vad har jag gjort idag? Vaknat, äte, tv, badat, skrubba fejset och snyte mig x100, inflamation i näspiercingen :'/ ont som bara fan, ska in på droghandeln idag och köpa nå skit som hjälper eller köpa ny piercing (IGEN) pärlorna lossnar ju bara, får psyk! och kan inte ha ringen heller när jag jobbar på äldreboende :( Men i sommar åker den dit igen! Väntar på att mamma ska vakna så vi kan åka in til köpingen och kika på skor, boka tid hos alternativ art (tattttoooooo wiho) och ja lite annat! Sen bäre av till Loos med pappsen, Tilo blir kvar här :'/ Lillhjärtat! <3


JA, de var min vecka de, hejhopp!!


Mina kommentarer ♥
Postat av: Sannie

Vilka är dina favorit klädbutiker?

2011-03-09 @ 12:28:21
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: mimmi

Kolla gärna in min bloppis! :D

2011-03-11 @ 15:07:01
URL: http://mimmirodbetan.blogg.se/

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0