tisdagen den 29 mars

Halloo!

Denna dag har bestått av sömn, samtal, promenad, packning, bilåkande, flyttning, uppackning, fika och ja lite annat "skoj" ..

Ja har iaf börjat flytta hem grejer nu, känns både bra och dåligt, väldigt väldigt konstigt att flytta hem till sitt "barndomshem" igen efter 4 år i egen lägenhet, men samtidigt känns de bra... Men ja de är jobbigt också, att flytta ifrån sin bästa vän som man varit tillsammans med i 2 års tid känns grymt tråkigt. Skulle lätt kunna bo kvar här också eftersom vi är så bra kompisar, men ja de kan ju bli problem i framtiden så nej blir väl bäst att flytta hem..

Så i helgen ska jag och sofieproppan bo där, så jag flyttar nog in på fredag permanent, eller ja iaf över helgen så får vi väl se sen hehe :)

Och fan va mycket grejer jag har då, också packade jag en kartong med grejer jag ska ha på rummet hemma, men jag fick upp typ hälften, fan va litet de är :( hua.. hoppas jag får tag på en billig, bra lägenhet snart som jag kan flytta in i, ingen som har lust att skänka en till mig? ;)

Ne, men ska iaf iväg och jobba om exakt en timme, skulle egentligen börja 16.00 och jobba till 21.00 men dom ringde och fråga om jag ville börja 15.30 och jobba till 21.30 istället, så ja vafan spela roll? Så så fick de bli, så då blir de en liten tripp till kårböle om en timme då :) nice..

Nej nu ska jag kasta i mig lite mat innan jag ska fara iväg igen :)

Ha en bra kväll allesammans..

Ser fram emot helgen föresten, den kommer bli GRYM, och väldigt intressant, wohoo! :)


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0