Ledig

Åh hej!

Nu var den hårda arbetsveckan över och de är jag faktiskt glad över, de var riktigt drygt de sista timmarna igår, också ringde chefen och fråga om jag kunde gå kvällen också, men skulle hem till pappa och käka middag så jag tackade nej, orkade inte heller var så himla trött och hade fruktansvärt ont i huvve.

Så idag är jag leeeedig och tog en redig sovmorgon tills klockan var 11, eller ja jag vaknade 8 först och låg vaken en timme, men sen somnade jag om en sväng, skönt.. Så idag har jag och Tilo en mysdag och slappar i soffan, skönt de.

Är även lite nervös inför imorgon då jag ska sätta in p-staven, men har iaf ringt och fått reda på hur jag ska sätta dit lokalbedövningen och sånt, så de blir nog bra, kommer säkert sova "jättebra" inatt hehe... De roligaste är ju att jag läst att man kan få mens i upp till 6 månader efter man satt in den, skoj!!!! Men skit samma, bara jag slipper dessa jävla p-piller som jag jämt glömmer.

Så nu är jag ledig tills på torsdag då jag ska vara på Älg och jobba, ska bli roligt att vara inne en dag också, sen funderar jag på att dra med mig Daniel till Ljusdal på kvällen och sova där tills på fredag, hälsa på hans pappa och gå i affärer hehe.. Eller om vi åker dit på fredag och sover där tills på lördag, men på lördag jobbar jag kväll på Älg så de är en bra fråga hur vi ska göra, men vi ska iaf till Ljusdal på fredag sen får man väl se hur de blir..

Ja sen på måndag  börjar jag mina tre månader på Ica, de ska bli skojsigt :) sen på tisdag ska jag till tandläkarn IGEN för en till jävla undersökning inför min ev operation.. bläää...

Jaja nu ska jag kika på tv och sen planera blommor igen, ÄLSKAR blommor och trädgårdsarbete<3

Byebye


Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0