Nykter valborg, underbart!

Hej hopp och trevlig valborg i efterskott..

Själv hade jag en helt vit helg, första på fleeeeera månader, illa. men skönt har de varit faktiskt, riktigt skönt. Är dock förkyld så har inte mått så bra, men ändå hitta på massa skoj med den bästa.

I fredags jobbade jag på Ica, och efter de så kikade jag på tven och åkte lite bil, bla ner till sjön och släppte ut lillhunden min som blev överlycklig :)

I lördags klev jag, tilo och bäbe upp tidigt, slängde av Tilo hos farfar och själva drog vi till Hudik och shoppade, blev en hel del. Bland annat två nya toppar en vit med rosa rosor och en leopard, en vardagströja grön leopard jävligt fin, en bh (som för övrigt var AS liten, skit också) vita spetsleggings, diadem, hårsnoddar och en fin ljusbricka med ljus och köpte till två gjutna hjärtan blev jättefint, nya ljuslycktor och annat sånt man behöver till hemmet :) MYS.

Sen köpte vi även blommor, jord och en spade, så nu äre snyggt i rabatten, underbart! I veckan ska jag även fara ner på lottaboden och köpa frön och sätta lite morötter, gräslök och sånt mys :D

På kvällen var vi ner till kasen och kikade på raketer sen for vi hem till pappsen och tog de lugnt, och denna dag har bestått av filmtittning, såg August Rush eller va den nu hette och den var ju sjukt bra, sen såg vi Himlen är oskyldigt blå men den tyckte jag var typ dålig ;P

Nu sitter jag och väntar på att Big Brother ska börja och sen ska jag sooova för imorgon börjar en "hård" arbetsvecka :)

Harä bäst!


Åh va jag längtar tills man kan baaada igen, dock var de jävligt kallt i vattnet på bilden.



Mina kommentarer ♥

Kommentera här ♥ Glöm inte att skriva ditt namn, anonym kommentarer raderas omedelbart & ip-adressen spåras vid olämpliga kommentarer! Tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0